Looking For Anything Specific?

לוחמי חיזבאללה - צה ל פוצץ שני בונקרים של חיזבאללה - אנחנו עוקבים באדיקות אחר הפעילות של האויב בכל הגזרות.

לוחמי חיזבאללה - צ×" ל פוצץ שני ×'ונקרים של ×—×™×–×'אלל×" - אנחנו עוקבים באדיקות אחר הפעילות של האויב בכל הגזרות.. חבר המועצה המדינית של חיזבאללה, חסן חבאללה, אמר כי הלוחמים נמצאים בכוננות מתמדת על רקע הפעילות של הצבא הישראלי ליד הגבול : הושלמה בניית 11 קילומטר של החומה בגבול לבנון, היא מגיעה לגובה תשעה מטרים ואמורה לחסום את לוחמי חיזבאללה. ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: לוחמי חיזבאללה בדרום לבנון מניפים דגלים בטקס, בשנה שעברהצילום: כך עולה מתחקיר צהל באירוע בו התפוצצו שני מטעני חבלה ביום שישי האחרון.

ע' מעדכן אותנו באוזנייה שהוא מוסיף אזרחים, ופתאום עשרות גברים, נשים וילדים מופיעים ברחוב, וביניהם לוחמי חיזבאללה חמושים. הושלמה בניית 11 קילומטר של החומה בגבול לבנון, היא מגיעה לגובה תשעה מטרים ואמורה לחסום את לוחמי חיזבאללה. ארגון חיזבאללה הוא ארגון שיעי דתי שקם ברוח המהפכה הדתית האיראנית. חיזבאללה אוגר נשק בדרום לבנון, צהל באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתוחכמים עוקב אחר הנעשה. גם חיזבאללה שיגר מסרים לעבר ישראל:

למ×
למ×" לוחמי ×"קומנ×"ו ×"רוסי נעים עם סמל ×"×—×™×–×'אלל×" על ×"מ×"ים from img.mako.co.il
עם פרוץ הקרב, עשרות לוחמי חיזבאללה ירו מהבתים סביב על לוחמי פלוגה ג', שנלכדו בין חומות בשטח נחות. בשל הניסיון שצברו לוחמי חיזבאללה בלחימה בסוריה, הבינו ביחידת הגרילה אגוז כי עליהם להתכונן בהתאם. כל זאת, כדי להיות מוכנים ככל שניתן לקרב שאולי יתרחש בעתיד בצפון מול לוחמי חיזבאללה. לוחמי חיזבאללה חדרו לעומק השטח הישראלי בגבול לבנון. במקום שבו היינו אמורים להשכיב את המארב חיכו לנו לוחמי חיזבאללה, משחזר הלפרין, אז קצין צעיר בקבע. לפחות שני אנשי חיזבאללה לבנוני נהרגו במוצב אל שהאבי השייך למליציה השיעית בעיראק, כך דווח היום (שישי) בערוץ אל ערביה הסעודי. הארגון הסורי לזכויות אדם מדווח כי 40 לוחמי חיזבאללה נהרגו לפנות בוקר (שני) במזרח סוריה. השיירה נכנסה לשטח סוריה דרך.

לוחמי חיזבאללה חדרו לעומק השטח הישראלי בגבול לבנון.

לוחמי חיזבאללה מצטיידים בראשי נפץ חדישים, החמאס מכריז כי שיקם את התשתיות, ומערך המנהרות המובילות מרצועת עזה לחצר ביתנו בשלבי חפירה מתקדמים. ארגון חיזבאללה הוא ארגון שיעי דתי שקם ברוח המהפכה הדתית האיראנית. פלגים פלסטינים אחראים לירי ולא חיזבאללה. לוחמי חיזבאללה חדרו לעומק השטח הישראלי בגבול לבנון. דאעש מחסלים לוחמי חיזבאללה בעיראק by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love… כמפקד נכנסתי לסרוק את המקום ומייד חטפתי צרור מטווח של שניים־שלושה מטרים ורימון התפוצץ לי מתחת לרגליים. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. לוחמי חיזבאללה בדרום לבנון מניפים דגלים בטקס, בשנה שעברהצילום: חבר המועצה המדינית של חיזבאללה, חסן חבאללה, אמר כי הלוחמים נמצאים בכוננות מתמדת על רקע הפעילות של הצבא הישראלי ליד הגבול : החוק החדש אמנם לא יוביל לחיסול חיזבאללה, אבל הוא יקשה על פעילות הארגון, אמר ג'ונתן שנצר, לשעבר אנליסט פיננסי בתחום הטרור במשרד האוצר. לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. לטענת המשטר בדמשק מטוסים של הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש, בהובלת ארצות הברית, ביצעו את התקיפה סמוך לגבול עם עיראק. ביום שישי שעבר הרג כוח מהפלוגה המסייעת של הגדוד שלושה לוחמי חיזבאללה בוואדי סלוקי, נתיב חדירה רווי היתקלויות דרך קבע.

הארגון הסורי לזכויות אדם מדווח כי 40 לוחמי חיזבאללה נהרגו לפנות בוקר (שני) במזרח סוריה. בשל הניסיון שצברו לוחמי חיזבאללה בלחימה בסוריה, הבינו ביחידת הגרילה אגוז כי עליהם להתכונן בהתאם. לטענת המשטר בדמשק מטוסים של הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש, בהובלת ארצות הברית, ביצעו את התקיפה סמוך לגבול עם עיראק. הזהות הדתית והאידיאולוגית של נסראללה וארגונו עם טהרן, יחד עם גורלם של השיעים בלבנון במהלך מלחמת האזרחים באזור, הם הדלק שמניע את אחד. תת אלוף ערן אופיר, האחראי על בניית החומה, סיפר עליה לירון וילנסקי וקובי סודרי.

חו×
חו×" ×'×"סווא×" כך חומקים לוחמי צ×" ל ממצלמות ×—×™×–×'אלל×" from img.mako.co.il
1 חיזבאללה קובר את מתיו, שחוזרים בארונות קבורה מסוריה, רובם במהירות ובחשאי, חוץ מן הבכירים, שאותם אי אפשר להסתיר. הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב. גם חיזבאללה שיגר מסרים לעבר ישראל: לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. בשירותם הם אמונים על סיכול פעילות חבלנית עוינת ועל הגנת גבולותיה של מדינת ישראל. במשך תקופה ארוכה יש דיווחים ספוראדיים ושמועות על לוחמי חיזבאללה. לוחמי חיזבאללה בדרום לבנון מניפים דגלים בטקס, בשנה שעברהצילום: תת אלוף ערן אופיר, האחראי על בניית החומה, סיפר עליה לירון וילנסקי וקובי סודרי.

עם פרוץ הקרב, עשרות לוחמי חיזבאללה ירו מהבתים סביב על לוחמי פלוגה ג', שנלכדו בין חומות בשטח נחות.

לוחמי חיזבאללה מצטיידים בראשי נפץ חדישים, החמאס מכריז כי שיקם את התשתיות, ומערך המנהרות המובילות מרצועת עזה לחצר ביתנו בשלבי חפירה מתקדמים. על פי ראש מועצת השבטים הערבים בעיראק, בתקרית נרשמו מספר הרוגים ופצועים, הן מקרב. חבר המועצה המדינית של חיזבאללה, חסן חבאללה, אמר כי הלוחמים נמצאים בכוננות מתמדת על רקע הפעילות של הצבא הישראלי ליד הגבול : לאחרונה נצפו אנשי ארגונו של נסראללה בשטחי. מטרת המכשול והעבודות ההנדסיות היא ניצול הקרקע למען עיכוב חיזבאללה והגנה על תושבי הצפון. לצדם, ארגונים קטנים יותר שלוטשים עיניים אל הארגונים הגדולים. פלגים פלסטינים אחראים לירי ולא חיזבאללה. תפקיד הלוחמים בחיל הוא איסוף מידע מודיעיני מהשטח במארבי תצפית יעודיים ובהפעלת אמצעים מתקדמים. בשל הניסיון שצברו לוחמי חיזבאללה בלחימה בסוריה, הבינו ביחידת הגרילה אגוז כי עליהם להתכונן בהתאם. הארגון הפיץ כרוזי תעמולה שמצטטים דברים שנשא מזכל הארגון, חסן נסראללה, באחד מנאומיו בתקופה האחרונה, בהם הבהיר כי לבנון לא תוותר על זכויותיה במים הכלכליים שלה. במקום שבו היינו אמורים להשכיב את המארב חיכו לנו לוחמי חיזבאללה, משחזר הלפרין, אז קצין צעיר בקבע. הסנקציות עכשיו מביאות אותנו להיערך לעימות עם ישראל אומר. כל זאת, כדי להיות מוכנים ככל שניתן לקרב שאולי יתרחש בעתיד בצפון מול לוחמי חיזבאללה.

לוחמי חיזבאללה מצטיידים בראשי נפץ חדישים, החמאס מכריז כי שיקם את התשתיות, ומערך המנהרות המובילות מרצועת עזה לחצר ביתנו בשלבי חפירה מתקדמים. פלגים פלסטינים אחראים לירי ולא חיזבאללה. מטרת המכשול והעבודות ההנדסיות היא ניצול הקרקע למען עיכוב חיזבאללה והגנה על תושבי הצפון. לצדם, ארגונים קטנים יותר שלוטשים עיניים אל הארגונים הגדולים. כמפקד נכנסתי לסרוק את המקום ומייד חטפתי צרור מטווח של שניים־שלושה מטרים ורימון התפוצץ לי מתחת לרגליים.

×
×"מתיחות ×'צפון ×'ורמים שמקור×'ים לחיז×'אלל×" מתכננים מתקפ×" מחוש×'ת על ישראל ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
הושלמה בניית 11 קילומטר של החומה בגבול לבנון, היא מגיעה לגובה תשעה מטרים ואמורה לחסום את לוחמי חיזבאללה. לוחמי חיזבאללה מוסווים, אבל המפקד מכיר את השטח היטב, והשבילים אינם חדשים לו. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. על פי ראש מועצת השבטים הערבים בעיראק, בתקרית נרשמו מספר הרוגים ופצועים, הן מקרב. הזהות הדתית והאידיאולוגית של נסראללה וארגונו עם טהרן, יחד עם גורלם של השיעים בלבנון במהלך מלחמת האזרחים באזור, הם הדלק שמניע את אחד. הארגון הפיץ כרוזי תעמולה שמצטטים דברים שנשא מזכל הארגון, חסן נסראללה, באחד מנאומיו בתקופה האחרונה, בהם הבהיר כי לבנון לא תוותר על זכויותיה במים הכלכליים שלה. כל זאת, כדי להיות מוכנים ככל שניתן לקרב שאולי יתרחש בעתיד בצפון מול לוחמי חיזבאללה. הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב.

ארגון חיזבאללה הוא ארגון שיעי דתי שקם ברוח המהפכה הדתית האיראנית.

דאעש מחסלים לוחמי חיזבאללה בעיראק by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love… לוחמי חיזבאללה מוסווים, אבל המפקד מכיר את השטח היטב, והשבילים אינם חדשים לו. הושלמה בניית 11 קילומטר של החומה בגבול לבנון, היא מגיעה לגובה תשעה מטרים ואמורה לחסום את לוחמי חיזבאללה. על פי ראש מועצת השבטים הערבים בעיראק, בתקרית נרשמו מספר הרוגים ופצועים, הן מקרב. לוחמי חיזבאללה מצטיידים בראשי נפץ חדישים, החמאס מכריז כי שיקם את התשתיות, ומערך המנהרות המובילות מרצועת עזה לחצר ביתנו בשלבי חפירה מתקדמים. השיירה נכנסה לשטח סוריה דרך. ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: רוב הביצורים של חיזבאללה, בייחוד מערך הבונקרים של חיזבאללה בדרום לא פוצץ ולא הושמד כפי שנמסר על ידי אפשר וצריך להניח כי ככל זרם הפליטים החוזרים ללבנון יגדל, כך יגדל זרם העברת הכוחות של חיזבאללה חזרה לתוך. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. לוחמי חיזבאללה בדרום לבנון מניפים דגלים בטקס, בשנה שעברהצילום: בשל הניסיון שצברו לוחמי חיזבאללה בלחימה בסוריה, הבינו ביחידת הגרילה אגוז כי עליהם להתכונן בהתאם. לצדם, ארגונים קטנים יותר שלוטשים עיניים אל הארגונים הגדולים. ביום שישי שעבר הרג כוח מהפלוגה המסייעת של הגדוד שלושה לוחמי חיזבאללה בוואדי סלוקי, נתיב חדירה רווי היתקלויות דרך קבע.

השיירה נכנסה לשטח סוריה דרך חיזבאללה. הזהות הדתית והאידיאולוגית של נסראללה וארגונו עם טהרן, יחד עם גורלם של השיעים בלבנון במהלך מלחמת האזרחים באזור, הם הדלק שמניע את אחד.

Posting Komentar

0 Komentar